3.Zaznacz, które zdania są prawdziwe (P), a które fałszywe (F).
A. Powstający w oku obraz jest powiększony. P/F
B. Światło wpadające do oka skupiane jest w mózgu. P/F
C. Siatkówka to miejsce, w którym znajdują się komórki światłoczułe. P/F
D. Twardówka to twarda część oka, przez którą z łatwością przechodzi światło. P/F
Muszę mieć na zaraz
Proszę szybko
Do poniższych cech motorycznych dopasuj odpowiedni test, który ją mierzy.
1. Szybkość-........ 2. Wytrzymałość-....... 3. Siła-........4. Moc...... 5. Zwinność-......a) Bieg 1000 m.
b) Bieg po kopercie.
c) Rzut piłką lekarską.
d) Skok w dal z miejsca.
e) Bieg 60m.
To jest zadanie z W-F ale nie ma takiego przedmiotu do wybrania na branly.
11. Wybierz właściwe dokończenie zdania. 1 p.
Wypowiedzenie Pod koniec czerwca, w samo południe, gwałtownie zaterkotał dzwonek przy moich drzwiach to przykład
A. zdania pojedynczego nierozwiniętego.
B. zdania pojedynczego rozwiniętego.
C. zdania złożonego.
D. równoważnika zdania.
błagam szybko, najszybciej jak możecie!!!
Complete the sentences with the correct froms of verbs in the box. Use -ed od - ing endings to make adjectives.( confuse, demand. , encourage. , move. , relieve. , reward. ) 1) The documentary film about social workers was so .......?...... that I almost cried.2) I had trouble finding the keys for the office, so I was ....?.... when I finally found them on my car.3) Working for a foreign company is sometimes ....?..... because they do things differently. 4) The job of a ski instructor is quide....?..... - it's hot all fun on the snow !5) Margot felt ....?.... after she her boss's positive report on her work. 6) Teacher have a really hard but ....?..... job. Would you like to be a teacher. Serdecznie dziękuję za pomoc.