3. Uczeń przeprowadził doświadczenie chemiczne, w którym do trzech naczyń z zapalonymi świeczkami wprowadził trzy różne gazy. Zaobserwował, że świeczka nie zgasła tylko w jednym naczyniu.Wskaż zestaw,w którym znajdują się nazwy gazów, mogących spowodować taki przebieg doświadczenia.A. azot, hel, tlenek węgla(IV)B. azot, tlen, wodórC. argon, azot, tlenek węgla(IV)D. neon, wodór, hel4. Wskaż zapis słowny reakcji wymiany. A. wodorowęglan sodu węglan sodu + tlenek węgla(IV) + wodaB. sód + chlor → chlorek soduC. wodór + tlen → wodaD. tlenek wapnia + kwas chlorowodorowy → chlorek wapnia + woda. pls szybko
W pewnej szkole są dwie klasy siódme. W VIIa jest 30 uczniów, w tym 40% dziewcząt, a w VIIb jest 25 uczniów, w tym 56% chłopców. W której klasie jest więcej dziewcząt? O ile więcej?
SZYBKO PLSSSSS !!!!!!!!!!!!!
VOCABULARY
1 Uzupełnij tekst wyrazami z ramki.
[ animals bed dishwasher living room plants table washing ]
Good morning, kids!
Don’t forget to do the chores!
Linda, be a good girl and feed the 0 animals. Then water all the 1 ______________. Sam, please clear the 2 ______________ after breakfast and load the 3 ______________. Then vacuum the 4 ______________. Philip, please hang out the 5 ______________ in the garden. And don’t forget to make your 6 ______________!
Mum