3. Przeczytaj zgromadzone słownictwo.Tugtorzucił się na pomocAnarukOmialikdostrzegł zwierzę oddalił sięupolowalspostrzegłogarnęła go radość wrzeszczał co siłnie zauważył ostrzegałżegnał się z życiem wymachiwałodetchnął z ulgąwezwał pomocryzykował życiemomijał bryły lodurzucił harpunciągnął, holowalpędził, krążyłw okamgnieniu. bez namysłu. błyskawicznie chyłkiemniespodziewanie . wkrótce niepostrzeżenie . po kryjomu
Complete the sentences with much, many,a lot of, (a) few, a) little1. There aren'tthink it's enough to maketomatoes left I don'ttomato2. My mom puts onlysalt in thesoup. She thinks that too.salt isn'thealthy3. I haven't gottime to say good bye.My train leaves in 5 minutes4. Howtrousersdid you leave at thedry cleaner?5. We metfnends at the bar6. As the film is bad, there are onlypeople in the cinema7. I prefer books. I buymagaznes8. My French teacher haspatience9 I'd likemore coffee please10. There istraffictoday11. Dohelp?12. I don't haveEnglish homeworktoday13 Howchildren has your brothergot?14. I don't needI can live withIncome15. Peter talks tooProszę na jutro!
Zemsta Klasa 7
Czego dowiaduje się Papkin z rozmowy prowadzonej przez Rejenta i Podstolinę?
Jakie informacje zawiera list Rejenta Milczka przekazany Cześnikowi przez Papkina?
Jakie zapisy zawierał testament Papkina?
Czego dowiadujemy się o Klarze i Wacławie z ich rozmowy?
-Jaka jest ich relacja?
-Co jest udręką Wacława?
-Jak często i gdzie spotykają się?
-Co zarzuca Klara Wacławowi?
-Czego obawia się Wacław ze strony ojca i stryja Klary?
-Co proponuje Wacław Klarze?
-Jak reaguje Klara na propozycję Wacława?
1.Papkin dowiaduje się o tym że Podstolina ma wyjść za Wacława A nia za czesnika
2.W liście Cześnik wzywa Rejenta Milczka do pojedynku
3.Cały swój majątek (gitarę angielską i zastawioną kolekcje motyli ) przypisuje Klarze Raptusiewiczównie.Szable Artemize która wpierw chciał dać cześnikowi ale przypisuje temu sławnemu rycerzowi który zapali światełko na jego grobie pod koniec gdy dowiaduje się że Rejent go nie otruł drze testament