1. Do lekkiej atletyki nie należy konkurencja
a) pchnięcie kulą
b) bieg sztafetowy
c) rzut kulą
2. Ile najwięcej można zrobić kroków z piłką w piłce ręcznej
a) 5
b) 3
c) 2
3. Kiedy rozciągamy mięśnie, kształtujemy swoją:
a) siłę
b) gibkość
c) szybkość
4. Co oznaczają kółka olimpijskie
a) barwy podstawowe, jakie określone są w malarstwie
b) kontynenty
c) kolory tęczy
5. W koszykówce po udanym rzucie osobistym drużyna uzyskuje
a) 1
b) 2
c) 3
6. Który z przyborów nie jest używany w gimnastyce artystycznej?
a) piłka
b) pałeczka sztafetowa
c) szarfa
7. Zadaniem rozgrzewki jest:
a) zmęczenie organizmu
b) przygotowanie organizmu do oczekującego go wysiłku
c) zabawa
8. Ilu zawodników występuje w drużynie podczas gry w koszykówkę
a) 6
b) 10
c) 5
9. Jaka jest nazwa metodyczna "mostka"
a) podpór na rękach tyłem
b) podpór leżąc tyłem łukiem
c) leżenie przerzutne
10. Komendy startera przy biegu sprinterskim to :
a) na miejsce ,gotów ,strzał startera
b) do startu gotowi start
c) na miejsca, strzał startera
Test ten jest na ocenę, jest 10 pytań więc będę oceniała:
10 na 10 – b. dobry,
8 na 10 – dobry,
6 na 10 – dostateczny,
5 na 10 - dopuszczający
Proszę o pomoc w zadaniach
Dam naj
1 Uzupełnij zdania czasownikami z nawiasów w poprawnej formie czasu present simple lub present continuous.
1 My brother (not / do) ________________________ sports very often.
2 What (you / read) ________________________ at the moment?
3 (they / go) ________________________ to the mountains every weekend?
4 I (not / know) ________________________ the answer now. I must check it.
5 This week my mum (not / stay) ________________________ at home. She’s in London.
6 I hope he (see) ________________________ the problem now.
7 Who (play) ________________________ this loud music?! It’s terrible!
8 We (not / study) ________________________ at the moment.
2 Przeczytaj tekst. Spośród wyrazów podanych w ramce wybierz te, które poprawnie uzupełniają luki 1–3. Wpisz odpowiednią literę A–F obok numeru każdej luki. Uwaga! Trzy wyrazy zostały podane dodatkowo i nie pasują do żadnej luki.
A doesn’t B isn’t C aren’t D staying E don’t F spend
HOLIDAY ON A FARM Every summer I (1) _____ two weeks with my aunt and uncle on their farm.They’ve got a big farm in the south of the country. There’s always a lot of work on the farm. Some of the work is hard and my uncle (2) _____ let me do it, so I usually help my aunt around the house. But today we (3) _____ working because we have a plan to go shopping in the big city about 30 km away. The countryside is beautiful, but I love big cities, too!
3 Uzupełnij zdania 1–4. Wykorzystaj w odpowiedniej formie wyrazy podane w nawiasach. Nie zmieniaj kolejności podanych wyrazów, natomiast – jeśli to konieczne – dodaj inne wyrazy, tak aby otrzymać zdania logiczne i gramatycznie poprawne. Wymagana jest pełna poprawność ortograficzna wpisywanych fragmentów zdań. Uwaga! W każdą lukę możesz wpisać maksymalnie trzy wyrazy, wliczając w to wyrazy już podane.
1 I’m afraid the salad (not / taste) ___________________ very good now.
2 (you / wait) ___________________ for me at the station now?
3 He’s so lazy! He (never / help) ___________________ in the house.
4 Excuse me, I (look) ___________________ the Berry Hotel. Where is it?
oceń prawdziwość podanych zdań. Zaznacz P, jeśli zdanie jest prawdziwe, albo F, jeśli fałszywe 1.Każdy organizm jest zbudowany z wielu komórek2. Zespól komórek o podobnej budowie. Pełniących różne funkcje, nazywamy tkanką.3. Grupy tkanek budują części ciała, które u zewnątrz nazywamy narządami.4. Współpracujące ze sobą narządy tworzą układy narządów.