3. Tomek i Wojtek mieli pomalować płot. Wojtek pomalował 20%, a Tomek To tego płotu. Oceńprawdziwość zdań. Wstaw znak X w odpowiednią kratkę.Wojtek pomalował mniejszą część płotu niż Tomek.Do pomalowania pozostała im mniej niż połowa tego płotu.prawdaprawdafałszfałszPotrzebuje to na dzisiaj
1. Odmień przez osoby czasownik modalny wollen.
Ich -
du -
er,sie,es -
wir -
ihr -
Sie,sie -
2. Podkreśl właściwą formę czasownika modalnego.
Ich soll/sollst/sollt im Bett bleiben.
Warum wollt/wollen/willst du mir nicht helfen?
Ich dürft/darf/dürfen nicht ausgehen.
Wie oft soll/sollst/sollt du die Tabletten nehmen?
Wir darf/dürfen/dürft keinen Alkohol trinken.
5. Przetłumacz zdania na język niemiecki.
Co chcesz dzisiaj wieczorem robić?
Musze leżeć w łóżku i zażywać lekarstwa.
Powinniście jeść owoce i warzywa.
Mogę iść w sobotę do kina.
Potrzebuję na szybko :(
SZYBKO!! PLS Obok każdego rysunku graniastosłupa narysowano jedną z jego podstaw. Oblicz pole powierzchni całkowitej każdego z tych graniastosłupów . Szybko , proszę! Daję naj i ♥ 20pkt
Napisz,kim był Jakub Świnka.Określ,jakie były jego zasługi dla zjednoczenia Polski po okresie rozbicia dzielnicowego.Plissss krótko,źwięźle i na temat!
Był najwybitniejszym politykiem Polski w XIII wieku, znany z tego, że prowadził politykę obrony polskiego Kościoła i polskiego języka przed germanizacją.
5. Przekształć zdania w taki sposób, aby zawierały podane podmiotyszeregowe. Tam, gdzie to potrzebne, dopasuj do podmiotówszeregowych formę orzeczenia. Zapisz zdania w zeszycie.Wzór: Siostry poszły do kina, (Ania i Kasia) Ania i Kasia poszły do kina.Dam pkt za dobrą odp..