9.
10.
1. Literowa nazwa dźwięku mi.
2. Włoskie określenie artykulacji oznaczające ścisłe łączenie dźwięków.
3. Dźwięki o różnej wysokości ułożone w spójną całość.
4. Służą do wydobywania dźwięków i wykonywania utworów.
5. Porządkuje czas trwania dźwięków i przerw między nimi.
6. Szybkość wykonywania utworu i jej zmiany.
7. Znaki, za pomocą których zapisujemy muzykę.
8. Autor utworu muzycznego.
9. Głośność dźwięków i jej zmiany.
10. Współbrzmienia towarzyszące melodii.
Hasło:
Rozwiąż krzyżówkę. Litery z wyróżnionych kratek czytane kolejno utworzą hasło. Zapisz otrzymane
wyrażenie w wyznaczonym miejscu.
1
PLSS SZYBKO DAJE NAJJJSamochód poruszający się ruchem jednostajnie opóźnionym z przyspieszeniem –2 m/s2zmniejszył swoją prędkość do 25 m/s w czasie 8 s ruchu.Ile wynosiła prędkość samochodu w chwili, gdy zaczął hamować?A. 0,3 m/s B. 9 m/s C. 16 m/s D. 41 m/s
Czy można wyjść z zadania na eduelo kiedy się chce? I czy nauczyciel będzie to widział? I czy jak wydaje z eduelo w inna stronę to czy nauczyciel będzie to widział?
Obraz jest barwny i kolorowy dzięki czemu przyciąga uwage i wciąga. Gdy się na niego patrzy można poczuj wewnętrzną ciszę i spokój (pole mi się tak kojarzy ) . Podoba mi się także technika jego wykonania, nie ma dużo detali i jest rozmazany dzęki czemu można sobie wyobrażnić twarze bohaterów.
Obraz jest bardzo starannie wykonany. Widać że malarz miał na myśli malując ten obraz łąki i takie te a na koniec chętnie powiesiłbym sobie taki obraz w pokoju. I te kobiety w tej łące bardzo mi się podoba.