10 Przyjrzyj się serii rysunków. Pod każdym kwadratem napisz, jaką część pomalowa-no. Uzupełnij ostatni rysunek w taki sposób, aby pasował do serii. Uzupełnij tabelę.dwóm pierwszymutamkomtrzem pierwszymulamkomczterem pierwszymulamkomZamaluj częśdodpowiadająceJaka część kwadratu nie jestzamalowana?Jaka część kwadratu jestzamalowana?Czy wykonując 100 kolejnych rysunków, zapełnimy cały kwadrat? Dlaczego?
ćw. 1 - Przepisz do zeszytu w kolejności alfabetycznej wszystkie fruwające ,,hałaśliwe" słówka: hopsa, hejże, hej, harmider, huczny, hyc, hopsasa, ho!ho!, hu-ha, halo, hi-hi, ahoj, huzia, hajda, hip,hip, hura, hop, hałaśliwy, hau, hau!, huk, hopla, eh, halo, uha, harcuje, hola!, he, he!, huczy, hałasuje, hałas, ha, oho, uhu, aha.
ćw. 2 Napisz krótki tekst na jeden z podanych tematów. Wykorzystaj jak najwięcej słówek z ćw. 1
Na szkolnej wycieczce
ZARAZ LEKCJA, ODPOWIEDŹ PILNA,