W których przypadkach klient może złożyć reklamację a w których nie? A.) Klient dokonał w sklepie zakupu kuchenki mikrofalowej. Cena zastała obniżona o 200zł, ponieważ kuchenka miała porysowaną obudowę , o czym klient został poinformowany. Po półrocznym użytkowaniu kuchenka przestała działać. Czy klient ma prawo do reklamacji? B.) Podczas wyprzedaży nazywanej Black Friday klientka kupiła torebkę , która znajdowała się w strefie sklepu oznaczonej napisem : „Wyprzedaż”. Niestety p, po kilku dniach użytkowania w torebce urwał się pasek. Przy kasie była zamieszczona informacja : „Towar z wyprzedaży nie podlega reklamacji”. Czy w opisanym przypadku klientka ma prawo do reklamacji? C.) Klient dokonał zakupu obuwia przecenionego z powodu zarysowania na obcasie. Po przyjściu do domu i ponownym przymierzeniu obuwia stwierdził jednak ,że wada jest zbyt widoczna i postanowił zareklamować produkt. Czy ma prawo do reklamacji ? D.) Klientka kupiła sweter w sklepie internetowym . Gdy towar przyszedł , nie miała czasu go przymierzyć. Zrobiła to dopiero po 10 dniach i stwierdziła, że w tym modelu swetra jej sylwetka wygląda niekorzystnie. Czy może zwrócić sweter sprzedawcy ? E.) Klient kupił w sklepie internetowym płytę CD z ulubioną muzyką . Otrzymał ją już po 2 dniach i natychmiast rozciął folię , w którą była zapakowana . Po przesłuchaniu płyty stwierdził ,że większość utworów już posiada i postanowił na drugi dzień odesłać towar sprzedawcy . Czy może to zrobić ?

Odpowiedzi 1

Odpowiedź: A tak B tak sklep nie może napisać że coś nie podlega reklamacji, ponieważ każdy towar można zareklamować C nie Pozostałych nie miałam Wyjaśnienie:

Znasz odpowiedź? Dodaj ją tutaj!

Can't find the answer?

Zaloguj się z Google

lub

Zapomniałeś(aś) hasła?

Nie mam jeszcze konta, ale chcę je założyć Zarejestruj się

Wybierz język i region
How much to ban the user?
1 hour 1 day 100 years