1.
- Uczniowie mogą się wyrażać patriotyzmem poprzez sumienną i uczciwą naukę, gdyż to jest droga do zdobycia pracy, która pomoże nie tylko nam, jako obywatelom, ale może też przyczynić się do napędzania gospodarki czy przynoszenia korzyści społeczeństwu.
- Od młodych zależy naprawdę wiele wbrew przekonaniom już dorosłych. Patrząc przez właśnie pryzmat sumiennego wywiązywania się z obowiązków szkolnych, młodzi ułatwiają sobie dostęp do lepszej dalszej edukacji, a potem zdobycia przydatnej pracy. Jeżeli ktoś uczy się dobrze, np. z przedmiotów ścisłych, może w przyszłości stać się wynalazcą, który usprawni funkcjonowanie maszyn, które wykorzystywane są w fabrykach, co pomoże w produkcji. To właśnie zdobyta w młodości wiedza decyduje o ich życiu i, chcą czy nie chcą, o losie państwa.
5.
1-
pierwsza kropka: Organizowanie wydarzeń artystycznych dostępnych dla każdego, podczas których w przystępny dla młodych odbiorców sposób ukazane jest ważne wydarzenie historyczne.
druga kropka: Organizowanie dni poświęconych historii języka polskiego w szkołach, podczas których mogą odbywać się liczne konkurencje językoznawcze.
ostatnia kropka: Zorganizowanie w szkołach czasu na omawianie historii najbliższego otoczenia (wsi, miasteczka).
2- jeśli chodzi o ten punkt, nie potrafiłam znaleźć informacji na ten temat.
3-
Tego typu programy są dobrym pomysłem, jednak nie zdziałają one zbyt wiele, gdyż poruszają zbyt mało aspektów. Uważam, że powinny zrezygnować z pewnej części samego nauczania, które bywa nudne nawet w formach artystycznych i pozwolić uczniom o wiele bardziej się angażować w życie społeczne bez otoczki patriotycznej. Wspólne sprzątanie okolicy, odwiedzanie samotnych, starszych ludzi czy pomoc w zbiórce na szczytny cel o wiele lepiej wyrobią postawy przykładnych obywateli, którzy poprzez satysfakcję zaczną bardziej zwracać uwagę na dobro nie tylko swoje, ale i całego społeczeństwa.
Autor:
studkesk
Oceń odpowiedź:
1