Kapitel 1stikeckeUzupełnij luki za pomocą: dem, der den, tam gdzie jest to możliwe, oraz ihm, ihr, ihnen.1. Wie geht's den Direktor?geht's gut.2. Wie geht's deim Professor?geht's schlecht.3. Wie geht's die Kindern?geht's ganz gut.4. Wie geht's die Oma?geht's nicht so gut.5. Wie geht'sMathelehrerin?geht's ganz gut6. • Wie geht'sZwillingen?geht's schlecht.7. Wie geht'sStefan?geht's gut.8. Wie geht'sTina?geht's ganz gut.9. Wie geht'sLeon und Mia?geht's leider nicht so gut.
Przeredaguj podany fragment opowiadania tak aby zastąpić powtarzające się słowa i zwroty smarowania sformułowaniami bliskoznacznymi kiedy pedały zredagował że popłynie nakręcał zmierzyć się z miotaczem mieszkańcy na te skierowanie jego spojrzeniem z jego strony