Na podstawie opisanej sytuacji napisz przykładową reklamację do banku w celu zwrotu pobranej opłaty za wykonanie przelewu. Pani Izabela miała otwarte konto w banku X, w którym wszystkie przelewy do banku w kraju oraz pierwszy przelew do banku zagranicznego są bezpłatne (opłata za każdy następny przelew wynosi 5 zł). Przy dokonywaniu opłaty za zakupy w zagranicznym sklepie internetowym pani Izabela została poinformowana, że za tę transakcję zostanie pobrana prowizja o wysokości 5 zł, mimo że był to jedyny zagraniczny przelew w tym miesiącu, którego dokonała pani Izabela.

Odpowiedzi 1

Jak napisać reklamację?

Przykładowa reklamacja do opisanej sytuacji mogłaby wyglądać następująco:                                                                                          Miejscowość, data                                                   ReklamacjaZwracam się z prośbą o zwrot środków pobranych z mojego konta w dniu XX-XX-XXXX jako prowizja do przelewu zagranicznego. Zaistniała sytuacja nie powinna mieć miejsca, ponieważ zgodnie z umową zawartą w dniu X pierwszy przelew zagraniczny nie powinien być obciążony żadną prowizją. Uprzejmie proszę o zapoznanie się z opisaną sytuacją i jak najszybszy zwrot środków.

                                                                                    PodpisCo powinna zawierać reklamacja?Zgłaszając reklamację należy przede wszystkim pisać językiem oficjalnym. Ważne jest nakreślenie sytuacji, która miała miejsce i umotywowanie swojej reklamacji konkretnymi argumentami. Oprócz faktów warto powoływać się też na konkretne dokumenty np. umowę, jeśli taka była zawarta. #SPJ4

Znasz odpowiedź? Dodaj ją tutaj!

Can't find the answer?

Zaloguj się z Google

lub

Zapomniałeś(aś) hasła?

Nie mam jeszcze konta, ale chcę je założyć Zarejestruj się

Wybierz język i region
How much to ban the user?
1 hour 1 day 100 years