Temat:
PrzedsiębiorczośćAutor:
justusUtworzono:
1 rok temu1. Proces wymiany informacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem składa się z 5 faz. (FAŁSZ) [Proces wymiany informacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem składa się z 2 faz.]
2. Przekazywanie przez przedsiębiorstwo informacji pozostałym uczestnikom rynku odbywa się przy wykorzystaniu promocji. (PRAWDA)
3. Czynna znajomość sklepu występuje wówczas, gdy klient natychmiast po stwierdzeniu konieczności dokonania zakupu wie, dokąd ma się udać. (PRAWDA)
4. Bierna znajomość sklepu występuje wówczas, gdy klient dopiero po usłyszeniu nazwy sklepu przypomina sobie o jego istnieniu. (PRAWDA)
5. Celem promocji przedsiębiorstw handlu detalicznego powinno być dążenie do ukształtowania wśród klientów biernej znajomości sklepu. (FAŁSZ) [Celem promocji przedsiębiorstw handlu detalicznego powinno być dążenie do ukształtowania wśród klientów czynnej znajomości sklepu.]
6. Promocja nie jest częścią marketingu-mix. (FAŁSZ) [Promocja jest częścią marketingu-mix.]
7. Sprzedaż osobista może przybierać formę sprzedaży w punkcie sprzedaży detalicznej lub sprzedaży akwizycyjnej. (PRAWDA)
8. Treści, jakie przedsiębiorstwo przekazuje na rynek za pomocą reklamy, mogę mieć jedynie formę pytania. (FAŁSZ) [Treści, jakie przedsiębiorstwo przekazuje na rynek za pomocą reklamy, mogę mieć formę pytania, apelu czy sloganu.]
9. Akwizycja bezpośrednia ma miejsce wtedy, gdy sprzedawca udaje się w miejsce, w którym może spotkać potencjalnego nabywcę, aby tam zaoferować mu do sprzedaży określony produkt. (PRAWDA)
10. Wyróżnia się cztery rodzaje sprzedaży telefonicznej. (FAŁSZ)[Wyróżnia się dwa rodzaje sprzedaży telefonicznej.]
11. Sprzedaż telefoniczna wewnętrzna ma miejsce wtedy, gdy klient telefonuje do firmy. (PRAWDA)
12. Sprzedaż telefoniczna zewnętrzna występuje wówczas, gdy pracownik przedsiębiorstwa telefonuje do klienta. (PRAWDA)
13. Przyznawanie nabywcom dodatkowych korzyści związanych z zakupem określonego produktu nie powinno być ograniczane w czasie. (PRAWDA)
14. Promocja sprzedaży może być stosowana tylko wobec ostatecznego nabywcy. (FAŁSZ) [Promocja sprzedaży może być stosowana wobec ostatecznych nabywców, sprzedawców oraz pośredników.]
15. Konkursy, loterie czy gry mają miejsce wtedy, gdy w związku z zakupem określonego produktu lub dokonaniem zakupów określonej wartości w jednym sklepu (w sklepach tego samego przedsiębiorstwa) klient otrzymuje upominek rzeczowy. (FAŁSZ) [Konkursy, loterie czy gry mają miejsce wtedy, gdy klienci wykonają jakiś zakup albo czynność, np. napisz slogan promocyjny a następnie otrzymują za to nagrody.]
16. Sprzedaż premiowana upominkiem ma miejsce wtedy, gdy klienci mają możliwość otrzymania wcześniej określonych nagród w związku z wykonaniem jakiejś czynności. (FAŁSZ) [Sprzedaż premiowana upominkiem ma miejsce wtedy, gdy klienci kupią określony produkt lub zrobią zakupy o określonej wartości w jednym sklepie.]
17. Efekty komunikacyjne promocji wyrażają stopień znajomości wizerunku firmy, jej produktów i marek na rynku. (PRAWDA)
Autor:
bingotijr
Oceń odpowiedź:
0